This Old House

torsdag 29 april 2010

Mitt gudbarn

Den här härliga tjejen är mitt "gudbarn" (heter nog fadder idag). Texten :
Hallå världen, här är jag, passar henne perfekt. Då hon gärna vill ha uppmärksamhet.
Jag har själv klippt ut kanterna i de olika pappren, för att de skulle passa ihop.
Kanterna blev sen chalkade. Texten sitter i ett litet "kuvert". Fågeln som kommer från ett annat papper, tillsammans med bladet. Bladet har jag satt klister på för att sen strö glitterpulver över.
Har precis varit och köpt det här fräcka nya bandet i samma gröna färg som glitterpulvret.


Blommorna (stora) har jag stämplat på, i en silvrig ton. Sen satte jag dit både blad och några andra blommor. Men pricken över i:etr blev när de vita "pärlraderna" sattes dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar